Lapkričio 1 d. (penktadienį) NEDIRBAME
Lapkričio 2 d. (šeštadienį) NEVYKS vaikų mokymo plaukti pamokos
PATVIRTINTA
Direktoriaus
2023 m. gegužės 9 d.
Įsakymu Nr. AV-09/05/2023
Dėl tipinių įstaigos naudojamų
sutarčių redakcijos patvirtinimo
PASLAUGŲ SUTARTIS
Nr. FB-
Data
PASLAUGŲ TEIKĖJAS |
|
Pavadinimas: |
VŠĮ „Active Vilnius“ |
Juridinio asmens kodas: |
302682862 |
Adresas: |
Vėtrungių g. 45A, Vilnius |
PVM mokėtojo kodas: |
LT100012080313 |
Banko sąskaita: |
LT823500010001398558, "Paysera LT", UAB, banko kodas: 35000 |
Tel. Nr.: |
+370 5 203 4815 |
El. pašto adresas: |
info@fabijoniskiubaseinas.lt |
Atstovas: |
Padalinio vadovas Donatas Balandis |
KLIENTAS |
|
Vardas: |
|
Pavardė: |
|
Gimimo data: |
|
Gyv. Adresas: |
|
Tel. Nr.: |
|
El. pašto adresas: |
|
Banko sąskaitos nr.: |
|
NARYSTĖS SĄLYGOS |
|
Paslaugų teikimo plano pavadinimas: |
|
Priklausančios paslaugos: |
Grupinės suaugusių plaukimo treniruotės |
Narystės aktyvavimo diena: |
|
Narystės galiojimo terminas: |
|
Kaina Eur/ mėn.: |
|
Suteiktos Paslaugų nuolaidos suma per |
|
mėnesį: |
|
Perrašymas kitam klientui: |
Negalimas |
|
Jeigu Kliento pasirinktas atsiskaitymo už Paslaugas būdas yra E. |
|
sąskaita, Klientas, pasirašydamas Sutartį, sutinka gauti E. |
Kliento sutikimas dėl E. sąskaitos |
sąskaitas interneto banke. Informuojame, kad siekiant įvykdyti šį |
naudojimo: |
pasirinkimą, Kliento aukščiau Specialiosiose sąlygose nurodyti |
|
asmens duomenys turės būti perduoti E. sąskaitos pateikėjui, jo |
|
mokėjimo paslaugų teikėjui bei tarpininkui. |
Paslaugų teikėjo vardu
Klientas
Donatas Balandis
1.1. BENDROSIOS SĄLYGOS
Šioje Sutartyje didžiąja raide rašomos sąvokos turi žemiau nurodytas reikšmes, išskyrus atvejus, kai kitokią prasmę joms suteikia kontekstas:
Bendrosios sąlygos – reiškia neatsiejamą Sutarties sudėtinę dalį, kurioje nustatomos bendros visiems Klientams taikomos Paslaugų teikimo sąlygos;
Klientas – reiškia asmenį, kuris naudojasi Paslaugų teikėjo teikiamomis Paslaugomis pagal su Paslaugų teikėju sudarytą Sutartį;
Narystės galiojimo terminas – reiškia visą naudojimosi Paslaugomis laikotarpį, nurodytą Specialiose sąlygose; Paslaugos – reiškia Paslaugų teikėjo siūlomas paslaugas, kurias sudaro suaugusiųjų grupinio plaukimo treniruotės, kurios yra teikiamos konkrečioje Paslaugų teikimo vietoje;
Paslaugų mokestis – reiškia Kliento mokėtiną sumą Paslaugų teikėjui per kalendorinį mėnesį už suteiktas Paslaugas;
Paslaugų teikėjas – reiškia VŠĮ „Active Vilnius“, juridinio asmens kodas 302682862, buveinės adresas Vėtrungių g. 45 A, Vilnius;
Specialiosios sąlygos – reiškia neatsiejamą Sutarties sudėtinę dalį, kurioje apibrėžiamos Klientui taikomos Paslaugų teikimo sąlygos ir Kliento pasirinkimai;
Sutartis – reiškia šią Sutartį tarp Kliento ir Paslaugų teikėjo, kurią sudaro Specialiosios sąlygos ir Bendrosios sąlygos, su visais jos priedais, pakeitimais ir papildymais;
Šalys – reiškia klientą ir Paslaugų teikėją kartu;
Taisyklės – reiškia Vidaus tvarkos taisykles, patalpintas Paslaugų teikėjo interneto svetainėje.
1.2. Šioje Sutartyje didžiąja raide rašomos kitos sąvokos turi Taisyklėse nurodytas reikšmes, išskyrus atvejus, jeigu kontekstas reikalauja kitaip.
Šia Sutartimi Paslaugų teikėjas įsipareigoja šioje Sutartyje nustatyta tvarka ir terminais suteikti Klientui 2.1. Paslaugas pagal Kliento pasirinktą paslaugų planą, o Klientas įsipareigoja tinkamai ir laiku atsiskaityti
su Paslaugų teikėju šioje Sutartyje nustatyta tvarka.
Esant neatitikimų tarp Sutartį sudarančių dokumentų, nustatoma tokia jų viršenybė: pirma, Specialiosios
2.2. sąlygos, antra, Bendrosios sąlygos.
2.3. Klientas, pasirašydamas Sutartį, patvirtina, kad:
prieš jam sudarant Sutartį Paslaugų teikėjas suteikė jam išsamią ir suprantamą informaciją apie teikiamų 2.3.1. Paslaugų prigimtį, specifiką, teikimo sąlygas, kainą, teikimo terminus, išaiškino Klientui Šalių
atsakomybę už netinkamą Sutarties vykdymą, suteikė kitą Kliento apsisprendimui sudaryti Sutartį reikalingą / reikšmingą informaciją;
tinkamai pats ar pasitelkdamas gydytojų pagalbą įvertino save sveikatos būklę, pastaroji yra tinkama 2.3.2. Kliento pasirinktų Paslaugų gavimui, turi (jei tokie yra reikalingi) visus reikiamus sveikatos priežiūros
įstaigų / gydytojų leidimus, suderinimus, sutikimus Kliento pasirinktoms paslaugoms, todėl nėra jokių su Kliento sveikata susijusių aplinkybių, dėl kurių Klientas negalėtų naudotis Paslaugomis.
3.1. Paslaugų teikėjo įsipareigojimai:
3.2. Paslaugų teikėjas turi teisę:
Uždaryti Baseiną dėl atliekamų darbų, varžybų, treniruočių, šventinių dienų bei kitais nenumatytais 3.2.6. atvejais. Tokiomis dienomis klientams paslaugos nebus suteikiamos, klientai apie tai bus iš anksto informuojami Paslaugų teikėjo interneto svetainėje. Už laikotarpį, kuriuo nebus galima naudotis Baseino paslaugomis, klientams nebus grąžinami pinigai, narystės trukmė nepratęsiama.
3.3. Klientas įsipareigoja:
3.3.1. Laikytis Sutarties ir Paslaugų teikėjo Taisyklėse nustatytų sąlygų;
3.3.2. Ne vėliau kaip kitą darbo dieną, po to, kai Klientas atsiskaito už Paslaugas Sutarties 4.1 punkte nustatyta tvarka, įsigyti nario kortelę/ lustinę apyrankę už papildomą mokestį;
3.3.3. Atsiskaityti su Paslaugų teikėju Sutartyje nustatyta tvarka;
3.3.4. Naudotis Paslaugomis ne trumpiau nei minimalų naudojimosi Paslaugomis laikotarpį (jeigu pasirinkus atitinkamą planą yra nustatytas minimalus paslaugos naudojimosi laikotarpis);
3.3.5. Pateikti Paslaugų teikėjui teisingą informaciją ir dokumentus;
3.3.6. Esant įsiskolinimui, atlyginti Paslaugų teikėjui visas su skolos administravimu ir išieškojimu susijusias išlaidas;
Informuoti raštu Paslaugų teikėją apie savo duomenų, nurodytų šios Sutarties Specialiosiose sąlygose, pasikeitimą ne vėliau kaip per 3 (tris) dienas. Klientui neinformavus Paslaugų teikėjo apie savo
3.3.7. kontaktinių duomenų, nurodytų šios Sutarties preambulės dalyje, pasikeitimą, yra laikoma, kad duomenys, pateikti šios Sutarties preambulėje, yra teisingi ir visa korespondencija, siunčiama nurodytais kontaktais, yra laikoma tinkamai įteikta praėjus Sutartyje nustatytam terminui; Pasikonsultuoti su gydytoju ir pasitikrinti sveikatą dėl sveikatos būklės tinkamumo plaukioti baseine,
3.3.8. kaitintis pirtyje. Sergant kai kuriomis širdies ir kraujagyslių ligomis, griaučių ir raumenų sistemos ligomis galima skendimo rizika, galvos svaigimas, raumenų spazmai, infarktas, dehidratacija, nudegimo rizika (pirtyje), turint alergiją chlorui galimos alerginės reakcijos;
3.3.9. Laikytis Taisyklių. Bėgiojant, avint netinkamą avalynę, nemokant plaukti galima rizika sveikatai: skendimas, minkštųjų audinių susimušimas, susitrenkimas, kaulų skilimas ar lūžis ir pan.;
3.3.10. Būti blaivus ir neapsvaigęs nuo psichiką veikiančių medžiagų (narkotikų, vaistų, kitų svaigiųjų ar toksinių medžiagų);
Nesinaudoti baseinu, pirtimis esant šioms sveikatos būklėms: sergant infekcinėmis ligomis; sergant konjunktyvitu, užkrečiamomis odos ligomis; esant alergiškam baseino dezinfekcinėms medžiagoms
3.3.11. (chlorui ir kt.); turint atviras žaizdas, kraujuojant; esant apsvaigus nuo alkoholio, narkotinių ar psichotropinių medžiagų; esant sveikatos būklėms ar negalavimams, kurie kelia ar gali kelti grėsmę savo ar kitų lankytojų sveikatai ir saugumui.
3.4. Klientas turi teisę:
3.4.1. Naudotis teikiamomis paslaugomis pagal pasirinktą Paslaugų teikimo planą;
Stabdyti Narystės galiojimą ligos ar atostogų atveju. Narystė ligos ar atostogų atveju gali būti stabdoma ne daugiau kaip 30 kalendorinių dienų per 12 mėnesių laikotarpį, stabdymo intervalas - ne mažiau kaip
3.4.2. 7 kalendorinės dienos. Klientas apie narystės stabdymą ne vėliau kaip prieš 1 Paslaugų teikėjo darbo dieną turi informuoti Paslaugų teikėją. Pradinis narystės galiojimo terminas nėra pratęsiamas, o proporcingai perskaičiuojama viena kito mėnesio įmoka, sumažinant ją proporcingai tiek dienų, kiek buvo sustabdyta narystė.
Už teikiamas paslaugas Klientas atsiskaito su Paslaugų teikėju kiekvieną mėnesį už einamojo mėnesio
4.1. paslaugas. Minimalus naudojimosi paslaugomis laikotarpis – 1 mėnuo.
Pirmąjį mokėjimą už pasirinktas paslaugas, skaičiuojant imtinai nuo pirmosios naudojimosi Paslaugomis dienos iki einamojo mėnesio paskutinės dienos (atitinkamai likusių mėnesio dienų
4.2. skaičiui) Klientas sumoka Paslaugų teikėjui grynais pinigais arba banko kortele, arba pavedimu į Paslaugų teikėjo sąskaitą, nurodytą šios Sutarties preambulėje, arba savitarnoje, ne vėliau kaip iki pirmosios naudojimosi Paslaugomis dienos.
Antrąją ir paskesnes sąskaitas už sekančio mėnesio paslaugas Paslaugų teikėjas išrašo ir pateikia
4.3. kiekvieno einamojo mėnesio pirmą darbo dieną, kurias Klientas pilnai apmoka per 5 (penkias) darbo dienas nuo sąskaitos gavimo momento.
Kliento narystės kortelė yra blokuojama ir Klientas nėra įleidžiamas į Paslaugų teikimo vietą, jeigu Klientas neapmoka pateiktos sąskaitos per 15 (penkiolika) darbo dienų nuo sąskaitos gavimo dienos.
4.4. Klientas turi teisę šią įmoką sumokėti grynaisiais pinigais ar banko kortele Paslaugų teikimo vietoje arba bankiniu pavedimu internetiniame puslapyje per savo paskyrą. Po apmokėtos sąskaitos už paslaugas Klientas gali naudotis Paslaugomis.
Jeigu paslaugos pradėtos teikti ne pirmą atitinkamo atsiskaitymo laikotarpio dieną, pirmo atsiskaitymo laikotarpio paslaugų mokestis už paslaugas sumažinamas proporcingai dienų, praėjusių nuo atsiskaitymo
4.5. laikotarpio pradžios iki paslaugų teikimo pradžios, skaičiui. Paslaugų teikimo pradžios diena yra įskaitoma į ataskaitinį laikotarpį, už kurį turi būti mokama. Šios nuostatos netaikomos nutraukiant paslaugų teikimą ir (arba) pasibaigus Sutarčiai.
Kiekviena Šalis privalo atlyginti savo kaltais veiksmais padarytus kitai Šaliai pagrįstus tiesioginius 5.1. nuostolius. Šalys susitaria, kad nuostolių, žalos bei išlaidų atlyginimas neatleidžia įsipareigojimų
nevykdančios Šalies nuo tolesnio šia Sutartimi prisiimtų jos įsipareigojimų vykdymo.
Paslaugų teikėjas neatsako už Paslaugų neteikimą ar netinkamą teikimą ir (arba) Klientui tuo padarytą 5.2. žalą, jei tai įvyko ne dėl Paslaugų teikėjo kaltės, taip pat už trečiųjų asmenų veiksmus ar apribojimus, taikomus Klientui.
Jei iš Kliento gautų įmokų nepakanka visam įsiskolinimui už Paslaugas padengti, gautos įmokos
5.3. paskirstomos taip: pirmiausia padengiamos Paslaugų teikėjo patirtos išlaidos išieškant skolą iš Kliento, toliau padengiama skola už paslaugas (pradedant seniausia).
Sutartis įsigalioja pasirašymo dieną ir galioja iki Šalių Sutartimi prisiimtų įsipareigojimų visiško įvykdymo. Narystės galiojimo terminas nurodytas Specialiosiose sąlygose.
Paslaugų teikėjui iš esmės pažeidus Sutartį, Klientas turi teisę vienašališkai, be teismo ir nenurodant priežasčių, nutraukti Sutartį, įspėjęs Paslaugų teikėją raštu ne vėliau kaip prieš 5 darbo dienas. Tokiu atveju, Klientas privalo sumokėti Paslaugų teikėjui už gautas paslaugas iki Sutarties nutraukimo momento.
Klientas turi teisę nutraukti Sutartį vienašališkai, apie tai įspėjęs Paslaugų teikėją ne vėliau kaip prieš 5 (penkias) darbo dienas, jei Paslaugų teikėjas ne dėl Kliento kaltės neteikia Klientui Paslaugų ilgiau kaip 30 (trisdešimt) dienų per abonemento galiojimo laikotarpį. Šiame punkte nurodytu atveju Paslaugų teikėjas grąžina Kliento sumokėtus piniginius mokėjimus už laikotarpį, kurį Paslaugos Klientui nebuvo teikiamos.
Nutraukus Sutartį 6.2 ir 6.3 punktų pagrindu, kai Klientas yra sumokėjęs už paslaugas avansu, Klientui grąžinama kainos dalis už neišnaudotą Abonemento galiojimo laikotarpį.
Sutarties perrašymas kitam asmeniui negalimas.
Sutarties nutraukimas Kliento iniciatyva, nesant Paslaugų teikėjo kaltės: nutraukiant Plaukimo pamokų suaugusiems paslaugų teikimo Sutartį, Sutartis laikoma nutraukta nuo sekančio mėnesio pirmos dienos, o Klientas privalo sumokėti Paslaugų teikėjui už gautas paslaugas iki Sutarties nutraukimo momento. Paslaugų teikėjas turi teisę nedelsiant, be išankstinio perspėjimo, laikinai apriboti Paslaugų teikimą (arba jų dalį) Klientui apie tai informuodamas raštu šiais atvejais:
6.7.1. Jeigu Klientas gadina Paslaugų teikėjo įrangą;
6.7.2. Jeigu Klientas laiku neatsiskaito su Paslaugų teikėju Sutartyje nustatyta tvarka;
6.7.3. Jeigu Kliento neteisėti veiksmai riboja kitų asmenų galimybę pasinaudoti Paslaugų teikėjo teikiamomis paslaugomis;
6.7.4. Jeigu dėl aplinkybių, nepriklausančių nuo Paslaugų teikėjo, Paslaugų teikėjas negali suteikti Paslaugų (įskaitant atvejus, kai įvyksta miesto inžinerinių tinklų avarijos, force majeure aplinkybės ir pan.);
6.7.5. Jeigu Klientas nesilaiko kitų šios Sutarties sąlygų.
Paslaugų teikėjas turi teisę vienašališkai nutraukti Sutartį, apie tai informavęs Klientą raštu ne vėliau kaip prieš 5 (penkias) kalendorines dienas, jeigu Klientas:
6.8.1. Nesilaiko esminių Sutarties sąlygų;
6.8.2. Pakartotinai pažeidžia kitas Sutarties sąlygas;
6.8.3. Vėluoja atsiskaityti už paslaugas ilgiau kaip iki einamojo mėnesio paskutinės dienos.
Sutarties nutraukimas dėl Kliento kaltės, neatleidžia Kliento nuo pareigos atsiskaityti su Paslaugų teikėju už jam suteiktas Paslaugas iki Sutarties nutraukimo momento.
7.1. Kliento pateiktų duomenų valdytojas – Paslaugų teikėjas.
Kliento pateikti asmens duomenys yra tvarkomi paslaugų sutarties sudarymo, vykdymo ir apskaitos tikslais.
7.3. Paslaugų teikėjas šios Sutarties 3.2.3. punkte nurodytu tikslu tvarkys šiuos Kliento asmens duomenis:
7.3.1. Vardas, pavardė;
7.3.2. Gimimo data;
7.3.3. Gyv. adresas;
7.3.4. El. paštas;
7.3.5. Telefono Nr.;
7.3.6. Banko sąskaitos Nr.
Kliento duomenų teisėto tvarkymo kriterijus – asmens duomenys tvarkomi siekiant suteikti paslaugas ir
7.4. įvykdyti sutartį.
Kliento duomenų pateikimas Paslaugų teikėjui yra sutartyje numatytas reikalavimas. Klientas privalo 7.5. pateikti duomenis Paslaugų teikėjui tam, kad būtų sudaryta sutartis. Nepateikus duomenų Paslaugų
teikėjas negalės sudaryti šios Sutarties.
Paslaugų teikėjas perduos Kliento asmens duomenis savo įgaliotiems asmens duomenų tvarkytojams, 7.6. kurie padeda Paslaugų teikėjui vykdyti šią Sutartį. Daugiau informacijos Bendrosiose asmens duomenų
apsaugos taisyklėse.
Kliento pateikti asmens duomenys saugomi sutarties galiojimo metu ir 10 metų po sutarties sudarymo
7.7. arba tiek, kiek reikalauja atskiri su socialinėmis paslaugomis susiję LR teisės aktai.
7.8. Klientas, pasirašydamas šią Sutartį, patvirtina, jog yra informuotas ir sutinka, kad:
7.8.1. Paslaugų teikėjas tvarkytų ir valdytų Kliento asmens duomenis tinkamam užsakytų paslaugų suteikimui;
7.8.2. Asmens duomenys būtų tvarkomi ir valdomi remiantis Asmens duomenų teisinės apsaugos įstatymu; Turi teisę būti informuoti apie savo asmens duomenų tvarkymą, susipažinti su duomenimis, reikalauti
7.8.3. ištaisyti, sunaikinti arba sustabdyti, išskyrus saugojimą, Kliento asmens duomenų tvarkymo veiksmus, remiantis Asmens duomenų teisinės apsaugos įstatymu;
7.8.4. Taip pat turi teisę pateikti skundą Valstybinei duomenų apsaugos inspekcijai (A. Juozapavičiaus g. 6, 09310 Vilnius, Tel. (8 5) 271 2804, El. paštas ada@ada.lt).
Klientas ir jo darbuotojai gali pasinaudoti aukščiau aprašytomis teisėmis, be kita ko, kreipiantis į
7.9. Paslaugų teikėją info@activevilnius.lt, arba registruotu paštu Vėtrungių g. 45A, LT-06305 Vilnius. Paslaugų teikėjas, įgyvendina ES Bendrojo duomenų apsaugos Reglamento Nr. 2016/679 nuostatas ir
7.10. duomenų apsaugos pareigas, remdamasis direktoriaus įsakymu patvirtintomis Bendrosiomis asmens duomenų apsaugos taisyklėmis, kuriose skelbiama papildoma informacija, susijusi su asmens duomenų tvarkymu.
Visi Šalių pranešimai ir (ar) sąskaitos už paslaugas ar kita informacija turi būti pateikiami raštu arba 8.1. kitomis informavimo priemonėmis ir yra laikomi tinkamai įteiktais pagal Sutarties preambulėje išdėstytus Sutarties šalių rekvizitus.
8.2. Sutartis pildoma ir keičiama tik rašytiniu abiejų Šalių susitarimu.
Šalys nėra atsakingos už visišką ar dalinį sutartinių įsipareigojimų nevykdymą, esant nepaprastosioms
8.3. Force Majeure aplinkybėms, kurių negalima nei numatyti arba išvengti, nei kuriomis nors priemonėmis
pašalinti, jei šios aplinkybės turėjo tiesioginį poveikį šios Sutarties vykdymui.
Šalis, prašanti atleisti nuo atsakomybės, sužinojusi apie Force Majeure aplinkybę bei jos poveikį įsipareigojimų vykdymui, kuo skubiau turi pranešti kitai Šaliai apie susidariusią situaciją. Būtina
pranešti ir tuomet , kai išnyksta pagrindas nevykdyti įsipareigojimų. Pagrindas atleisti nuo atsakomybės
8.4. atsiranda nuo kliūties atsiradimo momento arba, jeigu apie ją laiku nepranešta, nuo pranešimo momento. Laiku nepranešusi įsipareigojimų nevykdanti Šalis tampa iš dalies atsakinga už nuostolių, kurių priešingu atveju būtų išvengta, atlyginimą.
Bet kokie iš šios Sutarties kylantys arba su ja susiję ginčai, nesutarimai ar pretenzijos, taip pat šios Sutarties pažeidimo, nutraukimo ar galiojimo klausimai yra sprendžiami derybų keliu. Nepavykus
8.5. pasiekti susitarimo per 30 (trisdešimt) dienų, toks ginčas ar nesutarimas sprendžiamas LR įstatymų nustatyta tvarka.
Ši Sutartis yra sudaryta dviem egzemplioriais lietuvių kalba, kurie abu turi vienodą teisinę galią. Po vieną egzempliorių tenka kiekvienai Šaliai.
Visi pranešimai ir kitas susirašinėjimas, vykdant šią Sutartį, įteikiami kitai Šaliai pasirašytinai, arba 8.7. Specialiose sąlygose nurodytais kontaktais siunčiami registruotu paštu, arba elektroniniu paštu, arba
Klientui trumpąja žinute. Pranešimai laikomi gautais šiais atvejais:
7.6.1. kai jie buvo įteikti pasirašytinai - įteikimo dieną;
7.6.2. kai jie buvo išsiųsti registruotu paštu - 5 (penktą) dieną po išsiuntimo;
7.6.3. kai jie buvo išsiųsti elektroniniu paštu ar trumpąja žinute - kitą darbo dieną.
Paslaugų teikėjo vardu
Donatas Balandis
Klientas
FABIJONIŠKIŲ BASEINO IR SPORTO KLUBO VIDAUS TVARKOS TAISYKLĖS I. BENDROSIOS NUOSTATOS
8.1. Sergantiems COVID-19 ar bet kokia kita virusine/infekcine liga, įtariamiems, kad serga COVID-19 liga, ar bet kokia kita virusine/infekcine liga, ir turėjusiems sąlytį su sergančiuoju COVID-19 liga (koronaviruso infekcija);
8.2. Su atviromis žaizdomis;
8.3. Su kitais negalavimais, kurie kelia ar gali kelti grėsmę lankytojo ar kitų lankytojų sveikatai ar saugumui;
8.4. Neturintiems elektroninio bilieto (lustinės apyrankės);
8.5. Apsvaigusiems nuo alkoholio, narkotinių ar psichotropinių medžiagų;
8.6. Kurių elgesys kelia pavojų Baseinui, jo saugumui ir higieninei būklei arba prieštarauja visuomenėje priimtoms gero elgesio taisyklėms.
III. LUSTINĖ APYRANKĖ, JOS PASKIRTIS IR NAUDOJIMAS
VII. LANKYTOJŲ TEISĖS IR PAREIGOS
77.1. Naudotis Baseino teikiamomis paslaugomis;
77.2. Reikalauti, kad Valdytojas atlygintų lankytojo patirtą žalą, atsiradusią dėl Valdytojo kaltės, šiose Taisyklėse ir teisės aktuose nustatyta tvarka.
79.1. Prieš pradėdamas naudotis Fabijoniškių baseino ir sporto klubo teikiamomis paslaugomis, įsitikinti, kad jo sveikatos būklė jam leidžia jomis naudotis. Neigiamos pasekmės, susijusios su šio reikalavimo nevykdymu, tenka pačiam lankytojui;
79.2. Būdamas Fabijoniškių baseine ir sporto klube ir naudodamasis jame teikiamomis paslaugomis, griežtai laikytis šiose Taisyklėse nustatytų reikalavimų;
79.3. Būdamas Fabijoniškių baseine ir sporto klube segėti ir naudotis tik jam priskirta lustine apyranke;
79.4. Vykdyti personalo nurodymus dėl saugos reikalavimų ir šių Taisyklių laikymosi;
79.5. Netrukdyti kitiems lankytojams naudotis baseino bei pirties paslaugomis;
79.6. Naudotis įranga treniruoklių salėje, grupinių užsiėmimų salėse, ir/ arba baseinu bei pirtimis taip, kaip to reikalauja šios Taisyklės.
VIII. VALDYTOJO TEISĖS IR PAREIGOS
81.1. Į Fabijoniškių baseiną ir sporto klubą neįleisti asmenų, kurių elgesys gali sutrikdyti tvarką, kelti pavojų kitų lankytojų saugumui, Fabijoniškių baseino ir sporto klubo higienos būklei ir/ar prieštarautų visuomenėje priimtoms elgesio normoms;
81.2. Į Fabijoniškių baseiną ir sporto klubą neįleisti asmenų, jeigu jie nesutinka laikytis šių Taisyklių;
81.4. Pašalinti iš Fabijoniškių baseino ir sporto klubo lankytojus, kurie pažeidžia Taisykles, nepaiso įspėjamųjų ženklų, iškabose nurodytų reikalavimų, nevykdo personalo nurodymų. Tokiu atveju pinigai lankytojams negrąžinami;
81.5. Vienašališkai pakeisti Taisykles, jas paskelbiant viešai;
81.6. Neįleisti asmenų be papildomo paaiškinimo, jeigu tai kelia saugumo grėsmę kitiems lankytojams.
90.1. Atsinešti su savimi stiklinės taros, dūžtančių, aštrių daiktų;
90.2. Atsinešti su savimi maisto produktų bei alkoholinių gėrimų;
90.3. Lankytis su gyvūnais;
90.4. Čiuožinėti laiptų turėklais, laipioti plieninėmis konstrukcijomis ar kitaip gadinti Fabijoniškių baseine ir sporto klube esantį inventorių;
90.5. Garsiai triukšmauti, šūkauti, švilpauti, melagingai kviestis pagalbos, bėgioti (lankytojas gali paslysti ir susižaloti), stumdytis, taškytis vandeniu;
90.6. Spjaudyti ant grindų ir į vandenį, atlikti natūralius gamtinius poreikius ne tualetuose;
90.7. Palikti vaikus iki 18 m. be priežiūros;
90.8. Avėti lauko avalynę, išskyrus erdvę iki persirengimo rūbinės;
90.9. Lankytojui naudotis ne jam priskirta lustine apyranke;
90.10. Šokinėti į vandenį nuo baseinų kraštų, siekiant nardyti;
90.11. Vaikams iki 3 metų maudytis baseinuose be specialių sauskelnių;
90.12. Atsinešti į pirtį (sauną) ir joje naudoti savo užpilus, ekstraktus ir vantas;
90.13. Pirtyje (saunoje) patiems pilti vandenį ar eterinius aliejus ant akmenų;
90.14. Reguliuoti pirčių patalpose esančius prietaisus;
90.15. Filmuoti ir fotografuoti kitus klientus be jų sutikimo, viešinti atvaizdus be jų leidimo, naudotis mobiliuoju telefonu baseino erdvėje;
90.16. Pilti gėrimus į baseiną;
90.17. Persirengimo kambariuose gręžti šlapius drabužius (maudymosi kostiumėlius, maudymosi glaudes, rankšluosčius ir kitus daiktus);
90.18. Turėti, vartoti ir būti apsvaigusiam nuo alkoholio, narkotinių ir psichotropinių medžiagų, rūkyti.
XII. ATSAKOMYBĖ
SUTINKU:
( kliento parašas )
INFORMACIJA APIE TEISĘ ATSISAKYTI NUOTOLINĖS SUTARTIES
Jūs turite teisę atsisakyti nuotolinės sutarties per 14 dienų nenurodydamas jokios priežasties.
Sutarties atsisakymo laikotarpis baigsis praėjus 14 dienų nuo dienos, kurią sudaryta sutartis.
Norėdamas pasinaudoti teise atsisakyti sutarties Jūs turite mums, VšĮ „Active Vilnius“, buveinės adresas Vėtrungių g. 45A, Vilnius, tel. 8 5 203 4815, el. paštas - info@fabijoniskiubaseinas.lt, pranešti apie savo sprendimą atsisakyti sutarties pateikdamas nedviprasmišką pareiškimą elektroniniu laišku. Galite pasinaudoti pridedama SUTARTIES ATSISAKYMO FORMA, bet tai nėra privaloma.
Kad būtų laikomasi atsisakymo termino, pakanka, jog Jūs nusiųstumėte pranešimą apie tai, kad pasinaudojate savo teise atsisakyti sutarties prieš pasibaigiant atsisakymo laikotarpiui.
Sutarties atsisakymo pasekmės: Jei Jūs atsisakote sutarties, mes nedelsdami ir bet kuriuo atveju ne vėliau kaip per 14 dienų nuo tos dienos, kai pranešėte apie savo sprendimą atsisakyti sutarties, grąžinsime Jums iš Jūsų gautus pinigus. Atliksime tokį grąžinimą naudodami tokį patį mokėjimo būdą, kokį Jūs naudojote atlikdamas pradinę mokėjimo operaciją. Papildomi mokesčiai netaikomi.
Jei paslaugos, Jūsų pageidavimu, bus pradėtos teikti sutarties atsisakymo laikotarpiu (aktyvuota narystė per 14 kalendorinių dienų), atsisakius Sutarties, Jūs turėsite sumokėti mums sumą, kuri apskaičiuojama Jūsų iki Sutarties atsisakymo apsilankymų skaičių padauginus iš vienkartinio abonemento kainos.
PAVYZDINĖ NUOTOLINĖS SUTARTIES AR NE PREKYBOS PATALPOSE SUDARYTOS SUTARTIES ATSISAKYMO FORMA
(Šią formą užpildykite ir grąžinkite tik tada, jei norite atsisakyti sutarties)
Kam:
VšĮ „Active Vilnius“
El. pašto adresas: info@fabijoniskiubaseinas.lt
Pranešu, kad atsisakau paslaugų užsakytų _____________________(data) nuotoliniu būdu internetinėje
svetainėje info@fabijoniskiubaseinas.lt.
Kliento vardas, pavardė______________________________
Kliento adresas_____________________________________
Kliento asmens kodas________________________________
Kliento parašas_____________________________________
Data _____________________________________________
Pastaba. Sumokėta suma už paslaugas grąžinama į tą pačią sąskaitą, iš kurios buvo darytas mokėjimas, per 14 dienų nuo prašymo gavimo dienos.
DĖL ASMENS DUOMENŲ TVARKYMO
Aš, Petras Petraitis
1.1. VšĮ “Active Vilnius”, kodas 302682862, adresas Vėtrungių g. 45A, Vilnius, Fabijoniškių baseinas ir sporto klubas (toliau – Paslaugos teikėjas) gautų ir tvarkytų šiuos mano asmens duomenis sutarčių sudarymo, tapatybės nustatymo ir mokesčio mokėjimo/išieškojimo tikslu: klientų (ar teisėtų vaikų atstovų) vardą, pavardę, gimimo datą, gyvenamosios vietos adresą, telefono numerį, el. pašto adresą, nuotrauką, banko sąskaitos numerį.
1.2. Paslaugos teikėjas, siekdamas užtikrinti turto apsaugą ir asmenų saugumą turi teisėtą interesą baseino ir sporto klubo patalpose vykdyti vaizdo stebėjimą.
1.3. Gauti asmens duomenys bus naudojami užtikrinant teikiamų paslaugų įvykdymui ir kokybei, nustatyti kliento tapatybę, tiesioginės rinkodaros pranešimų siuntimui (gavus atskirą Kliento sutikimą). Renkami tik minimalūs kliento asmens duomenys, būtini paslaugai teikti.
3.1. Gauti asmens duomenys tvarkomi įgaliotų paslaugos teikėjo darbuotojų, kurie yra supažindinti ir duomenis tvarko pagal iš anksto parengtas tvarkas (asmens duomenų tvarkymo taisykles, informacijos saugumo politiką ir kt.) ir teisės aktų reikalavimus. Su šiais dokumentais klientas turi teisę susipažinti pateikęs prašymą raštu.
3.2. Asmens duomenys laikomi saugiose, pašaliniams, taip pat neįgaliotiems asmenims neprieinamose vietose. Kompiuteriuose saugomi asmens duomenys yra apsaugoti slaptažodžiais. Duomenys tvarkomi sutarčių sudarymo ir tapatybės nustatymo tikslu yra saugomi Nsoft programinėje įrangoje ir popieriniuose aplankuose du metus nuo paskutinio prisijungimo prie kliento paskyros. Asmens duomenys tvarkomi tiesioginės rinkodaros tikslu saugomi du metus nuo paskutinio prisijungimo prie kliento paskyros, bet ne ilgiau nei klientas atšaukia savo sutikimą. Vaizdo įrašai saugomi dvi savaites.
3.3. Klientas kreipęsis į Paslaugos tiekėją bei pateikęs asmens dokumentą arba teisės aktų nustatyta tvarka elektroninių ryšių priemonėmis, kurios leidžia tinkamai identifikuoti asmenį, patvirtinęs savo asmens tapatybę, turi teisę susipažinti su savo asmens duomenimis, įskaitant ir duomenų gavėjus, kuriems buvo perduoti asmens duomenys, reikalauti ištaisyti neteisingus, neišsamius, netikslius savo asmens duomenis, reikalauti apriboti duomenų tvarkymo veiksmus (išskyrus saugojimą) ar sunaikinti duomenis (jeigu atšaukia savo sutikimą), teisę į duomenų perkeliamumą (gauti asmens duomenis iš Paslaugos teikėjo arba prašyti perduoti savo asmens duomenis nurodytam duomenų valdytojui), teisę nesutikti su asmens duomenų tvarkymu.
3.4. Klientas turi teisę bet kada atšaukti sutikimą, kad jo asmens duomenys būtų tvarkomi tiesioginės rinkodaros tikslu. Klientas atsisakyti tiesioginės rinkodaros pasiūlymų gali kreipdamasis į Paslaugos teikėją tiesiogiai arba el. paštu info@fabijoniskiubaseinas.lt arba elektroniniame laiške paspaudęs nuorodą, kuri leidžia atsisakyti tiesioginės rinkodaros pasiūlymų gavimo.
3.5. Asmens duomenys kaupiami, saugomi, tvarkomi vadovaujantis 2016 m. balandžio 27 d. Europos Parlamento ir Tarybos reglamentu (ES) 2016/679 dėl fizinių asmenų apsaugos tvarkant asmens duomenis ir dėl laisvo tokių duomenų judėjimo (Bendrasis duomenų apsaugos reglamentas), Lietuvos Respublikos asmens duomenų teisinės apsaugos įstatymu ir kitais teisės aktais, reglamentuojančiais asmens duomenų apsaugą.
3.6. Klientas informuotas, kad esant klausimų ar nusiskundimų dėl asmens duomenų tvarkymo, gali kreiptis į Paslaugos teikėją tiesiogiai. Taip pat, turėdamas nusiskundimų, gali kreiptis į Valstybinę duomenų apsaugos inspekciją.
Su aukščiau pateikta informacija susipažinau ir sutinku:
(vardas,pavardė ir parašas)
Perskaičiau ir SUTINKU